Lärdomens dag

Nyligen hemkommen från gymmet.  Det va fullt hus där idag, vilket alltid är lika roligt. Maskinerna var upptagna o killarna trodde att dom var så duktiga när dom lägger på alldeles för mycket vikt o bara klara av 4-5 reps.  Va är grejen med det liksom? Sen är svettlukt något av det värsta jag vet. Okej att man luktar illa medan man tränar för då svettas man ju o tar i, men innan. Har man gått omkring o luktat så hemskt hela dagen lr? :S Den där äckligt fräna svettdoften fyller hela salen när en kille/man stiger in, usch!

Idag har jag lärt mig...

att det går att prata bort en mattelektion
att det går att prata bort en fysiklektion
att det går att prata bort en engelskalektion
att Hanna har fruktansvärda svårigheter med att säga alfabetet på svenska
att jag är väldigt dålig på kluns, förlorade 3 ggr i rad vilket resulterade i att jag fick diska ikväll
att maskin nr 12 på gymmet inte alls var lika svår som jag trodde
att Linneá köpte film i helgen ;-)        

            Köpte ni nån film kanske? ;-)  haha        

Nej nu ska här pluggas så att man får kolla på fotbollsgalan ikväll. Vivvi den lyckoosten är där o kollar =)

hasta la vista <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

hade inte du också köpt nåra bra filmer i helgen som jag fattade de? ;)



ps. och jag ska träna på alfabetet , de kommer :D

2008-11-17 @ 18:24:44
Postat av: Linda

haha jo visst gjorde jag det. Men det lärde jag mig ju inte idag ;)



Låter bra det. Omprov nästa måndag gullan!;)

2008-11-17 @ 19:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0