Jag är ledsen

Oja, det är nästan en underdrift.  Jag är förkrossad. Helt tom. Irriterad. Arg. Sur. Men framför allt besviken. På mig själv.  O nu undrar ni vad för smaskigt som har hänt i mitt liv som ni kan gotta er i. Men tro inte för mkt för det här är inte ett dugg smaskigt, bara hemskt. Jag har lyckats med bedriften att skriva ett nästan färdigt religionsarbete på den andra datan o nu har den jäveln hängt sig. Inget funkar. Kan inte röra musen o det funkar inte att öppna programhanteraren genom Ctrl-Alt-Delete. När jag för en gångs skull tog mig i kragen o påbörjade arbetet som ska vara inlämnat imorgon. Iaf första utkastet. Tror ni att jag är deprimerad? Om jag är...

Någon som är expert på datorer o vet hur man kan lösa det?! Hör av dig omgående!


Jag går till sängs nu o hoppas innerligt att jag redan sover o allt det här är en hemsk mardröm.


Ps. Snacka om i-landsproblem. Nästintill patetiskt. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0