Helgernas helg

Gott folk jag har haft en sjukt skön och härlig helg. Precis såhär ska en kanon helg spenderas. Med nära o kära, utan alkohol,  med chips och intressanta konversationer =D

Fredag: Slutade som vanligt tidigt från skolan så var hemma halv 1. Direkt när jag kom hem satte jag igång med religionsarbetete. Blev dock inte klar men det gör förhoppningsvis inte så mycket. Käkade en brakmiddag med familjen o  sen brummade jag ner till Gnesta för att besöka ett hus mellan Gnesta o metropolen Mölnbo. Huset jag besökte är Emils, eller nä det är hans mammas men ändå. Vi slog oss ned vid köksbordet o snackade om en massa livsviktiga saker, brände mandarinskal och delade minnen. Emils hus lämnades för att åka hem till Erik o kolla på idol. Men den muppen vägrade svara i telefonen så vi stod utanför i kylan i typ en halv timme innan han svarade o kom ner o öppna porten!! Appråpå idol, skönt att Johan åkte ut. Det skulle han visserligen ha gjort för länge sen. O sen den där tokiga bruden som blev helt till sig av Johans målbrottssång. Ojoj, jag skäms å hennes vägnar. Men men jag hade i vart fall en grymt trevlig kväll  =D

Lördag: Upp till huvudstaden med Maijsan o Vivvan. Tanken var att vi skulle köpa lite julklappar innan musikalen men så blidde det icke. Det var alldeles för mycket folk för vår smak. Usch, avskyr verkligen trängsel. Istället letade vi efter en resturang, tog ett bra tag vill jag lova. Vi har nämligen inte så bra lokaliseringsförmåga. Tillslut hittade vi iaf restaurangen Rice som serverade asiatiskt buffé. Oj vad vi åt. Gott :) Bråttom till Göta Lejon fick vi sen. Vi litade på Maija när hon sa att vi skulle hoppa av tunnelbanan vid Mariatorget. Hon hade fel o vi fick oss en lååååång promenad ;) Musikalen var grym, kanske inte den ulitimata för tre styckern 18 åringar men vi skrattade o dom va ju så söta o duktiga :) Kvällen spenderade vi hemma i Maijas lägenhet med chips, peppakaksdeg, Sex and the City, försök till dans, snack om livet o massa annat smaskigt. Kvart över tre tog jag o Vivvan svarta faran hem till Gnesta. Ännu en grymt trevlig dag/kväll/natt =D

Söndag: Dagen har spenderats med Björn. Vaknade typ halv 1 så har verkligen inte hunnit med så mycket vettigt :P Kollade på en sjuk dokumentär om dockor som såg exakt ut som riktiga bebisar. Wierd! Snart är det One Tree Hill o efter det blir det nog lite Andra Avenyn. Slapparkväll igen =D

Shit vilket långt inlägg det blev. Tråkigt att läsa men vafan. Det kommer va kul att läsa om något år när jag tänker tillbaka o undrar vad jag gjorde helgen v. 48 ;P haha

Adios! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0