@ Harrys

Sitter i Martinas gråa soffa eller det är väl egentligen inte Martinas utan henns farfar Harry. Men han är inte här just för tillfället. Anledning till att jag hänger i Harrys soffa är att jag kollar på när Johan tatuerar sig på revbenen. Han har tyvärr inte fällt en tår, till min besvikelse :P Men fan va snyggt det är. Läckert med tatueringar tycker jag.

Kvällen består av partaj vilket är lika med dans o trevligt sällskap =)

Nu ska jag ge min expertis gällande några vågor som ska vara på Johans mage. Sen blir det rakertfart hem för att göra mig snygg inför kvällen. Naglar ska lackas, frisyren ska fixas, sminket ska på, kläder ska väljas och benen ska rakas.

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0