Fullt ös

Gårdagskvällen blev tillslut kanon. Kände mig så seg o ja vet inte vad i början. Allt är bara så sjuhelvetes konstigt :S Men men, efter lite mat o dricka släppte det lite smått. Det blev tal o utdelningar av diverse pris. Roliga citat fick man återuppleva, så sköna =D Det blev sånglekar o sen äntligen dans. Fy fasiken va kul det är att dansa. Måste var något av det bästa jag vet. Skrattade även så tårarna rann när det blev dancebattle! allt eftersom kvällen gick så vet jag inte vad som hände, något kändes konstigt. Varför?! Jaja, sen kom iaf världens bästa Gävlekillar på nattbesök. Måttligt  förvånade vi blev när dom ringde o sa att dom var hos oss om 50 min. Trodde dom först inte men sen så blev vi i vart fall upplockade. Det blev kaffe o snack i Vivekas kök. Så härligt att träffa dom igen =D När dom drog blev ännu mera snack mellan Vivvan o mig. Ack, vilka i-landsproblem vi har....

Uppstigning vid elva o sen var det frukostbjudning hemma hos Erik i form av rostmackor. Hann med ännu lite mer snack innan vi blev utkörda ;-) Hem till Johan o åt smörgåstårta o prinsesståra. Han fyller nämligen 20 år idag. GRATTIS!! Kvällen har spendeats hos mormor o morfar. Massa god mat o roliga samtalsämnen.

Nu ska jag tänka över mitt liv o sen övaövaövaövaöva inför imorgon då jag ska hålla tal!

Ciao!


Ska man bry sig om sig själv eller andra?
Bryr man sig om sig själv så förlorar man fler än man vinner.
Bryr man sig om andra  förlorar man sig själv.
 Vilket är bäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0