Full koll

Oj vad jag verkar ha missat saker igår. Trodde det va en lugn kväll utan några som helst bravader men tydligen inte. Helt lost om vissa grejer. Det är inte så lätt att ha koll, helt klart. Jaja, vissa saker är bara så larviga att man inte vet om man ska skratta eller gråta. Men det mesta verkade ju ha löst sig o det va ju bra =D

Har förresten haft en mycket trevlig kväll tillsammans med mina kusiner. Massa snack o massage blev det. Johan är inte bara kung på att dansa, han är även kung på att massera. Bara så ni vet alla brudar där ute ;) Take him.

Nu ska jag ladda inför den kommande veckan med lite Andra Avenyn.


Pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: Björn

Kaaaaan ha att göra med att du var så grymt full=P

2008-11-24 @ 00:04:29
Postat av: Linda

Jag? Full? Nänä. Vem var det som drog vem upp för backen egentligen? ;P

2008-11-24 @ 18:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0