Du är guld värd, fatta

Finns bara ett ord för gårdagskvällens o det är: KANON Hade så skoj. Dansade järnet  i flera timmar o hann med värsta deeptalket med världens bästa människa =D Det vi pratade om lär ju återupptas i nyktert tillstånd, that´s for sure. =)

Fick tillslut en sovkamrat. Haha låter ju värsta desperat, men aa jag gillar inte att sova själv :P Backen upp till mig var tydligen fylld av en hel del vurpor o det känner min arma kropp av idag. Ajajaj! Jag var visst rätt otrevlig också så det får jag be om ursäkt för.

Jaja, kom inte upp ur sängen förrän 12. Fick stryk i schack för första gången mot Björn. Inte kul, får skylla på bakfylla eller nåt ;). Sen grundlurade jag Björn o han var på väg att göra något riktigt pinsamt, hur kul som helst! Därefter blev det jacussibad i nån timme. Där det tävlades i vem som kunde hålla andan längst. Guess who won? Moi. Utklassning =D När vi badat klart hade mamma fixat varma mackor åt oss, Mums! Skön och lugn dag.

Ska alldeles strax åka på kalas hos min kusin Louise som fyller 17 år idag. Grattisgrattis!




Jag har nåt som inte ni har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0