90210

Ojoj, nu händer det igen. Jag, Linda Marie Andersson kommer att börja följa ännu en serie. 90210 heter den o går på tv400 varje måndag. Skulle egentligen inte kolla men så satt pappa framför tv. Jag slog mig ned o blev helt fast. Som Emil precis beskrev det: "nån blir kär i nån, en är otrogen, gamla vänner bråkar och nån dör" . Precis så var det. En typisk Linda-serie =)

Glömde förresten att säga att Johan har namnsdag idag. Va? Kanske ni tänker nu. Det är ju inte Johan som har namnsdag idag utan Rune men han heter faktiskt det i mellannamn ;) Så grattis Johan Rune Schwartz.

Sov sött gott folk!

Ps. Hanna hade gjort sin läxa. Hon kan numera alfabetet på svenska och jag är lärt mig att stava till tragiskt. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0