Sådär ja,

Efter mycket om och men har jag äntligen hittat tillbaka till bloggen. Skönt för er alla, eller hur? Ni har ju missat på tok för mycket av mitt liv nu den senaste tiden. Fattar inte att ni överlevt. Men men, anledningen till att jag inte har kunnat logga in är så simpel. Det var nämligen så att jag tröck på en knapp där det stod att jag skulle flytta bloggen o sen hade jag ingen aning om vart den hade flyttats. Ja, jag vet hur smart får man va?! Men idag gick ett ljus upp för mig, eller nja det var ju inte jag som sa det men Sarah sa vart den hade flyttats nämligen till publishme.se. O mycket riktigt så kunde jag logga in =) Tackar så mycket för den informationen Sarah!

Jahaja, vad har hänt sen sist då. Hmm, kan inte riktigt komma på nåt speciellt. Det är iaf riktigt lugnt i skolan nu o det känns verkligen att det snart är sommarlov, JIPPIE =) Kom på för ett par dagar sen att jag har 7 veckor av sommarlovet uppbokat redan. De 2 första veckorna är det sommarskola på Södertörn för att göra mitt projekt, de 4a som kommer sen består av jobb o sen en vecka till Magaluf. 3 veckor har jag alltså kvar så om nån vill boka upp mig så får ni skynda er för jag är mycket efterfrågad. Först till kvarn ;-)

Imorgon har jag o min vän Hanna redovisning om mag- och tarmkanalen. Inte så väldans intressant enligt mig men det är bara att stå där o le o försöka få dom som lyssnar att tror att mag- och tarmkanalen är det roligaste jag vet, wish me luck!

Har kommit igång med fotbollen rätt bra nu. Tränar två gånger i veckan =) Såå skönt att röra den där runda saken igen men shit vilken världelös kondition jag har. Puh, får bli hårdträning i sommar...kanske... ;-p

Men nu ska jag öva till morgondagens redovisning o sen blir  det nog till att kolla på dom säsongens sista Andra Avenyn avsnitt. Längtar redan till nästa säsong!

So long / LMA

Kommentarer
Postat av: Johan Schwartz

Finally ;)

2008-05-21 @ 07:01:57
Postat av: Viveka

Pax för dig Linda ;)

2008-05-21 @ 09:04:20
Postat av: Maija

Har inte du gett upp andra avenyn än?? ;)

2008-05-24 @ 16:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0