O solen skiner forfarande =)

Fy bubblan vilket bra väder det är.  Älskar det! Har settat i en solstol hela dagen o stekt, lovely!

Morsdag är det ju idag o det lär inte en kotte ha missat o har man det så har man säkerligen blivit påmind av sin kära moder om det herliga dagen då allt ska kretsa runt den som gav dig en plats på jorden nämligen MAMMA. Det ska vara frukost på sängen, det ska städas, mamma ska slippa laga mat mm. men har jag o min syster gjort det...inte direkt va. Mamma fick nöja sig med en chockladkaka, två trisslotter o en tianlott. Ja, jag vet ingen vidare värst fanatsi men ändå, det är trots allt tanken som räknas o jag tror att mamma blev nöjd =)

Vi har fikat hos farmor idag med massa bullar o kakor. Det bjöds även på prinsesstårta. En av mina favoriter inom tårtavdelningen faktiskt. Sen på vid 4 tiden blev det middag hos mormor o morfar. Mycket gott det med =) O mamma har ju sluppit laga mat på hela dagen så det har nästan varit perfekt..;-P

Förresten så har Marcus gått o tagit körkort utan att säga nåt, den jäveln ;-) Måste ändå säga GRATTIS! Längtar så mycket tills jag får ta mitt körkort, vilken frihet =)

Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0