Look at her!

Valborg passerad o jag kan ju säga att jag aboslut har hft roligare kvällar. Men maten va god iaf ;-P Igår  gjorde jag inte mkt, Va med Johan hela dagen o hjälpte honom att städa o så. Sen bar det av ner till mossen för att kolla när fc spelade match o sen till arena för att köpa sallad. Mycket gott! Kvällen spenderade jag o Johan här hemma hos mig med 2 st filmer o vid halv 12 slocknade vi.

Nu sitter jag o väntar på att Hanna ska komma hit =D Vi ska äta middag bestående av couscous och kyckling. O sen blir det fruktsallad, kommer bli mys! Senare ikväll kanske "kryssningsbrudarna" kommer hit, om dom orkar ;-)

Nu ska jag lägga kycklingen i marinad!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0