Forskarskola

Som jag nämnde i det tidigare inlägget så ska jag ju gå på en forskarskola på Södertörns högskola i sommar o idag fick jag brev från dom om vad vi ska göra, schemat o annat nödvändig information. Mitt projekt heter " Effekter av hormonstörande kemikalier på sexuellt beteende och aromatasaktivitet hos en guppy". För det första så förstår jag knappt vad allt det där betydde o för det andra så verkar det ju fruktansvärt ointressant, eller hur? Jaja, bara att bita ihop, det kanske är jätte intressant...o så är det ju skönt att ha en stor del av projektarbetet klart redan innan skolan börjar igen till hösten. Schemat var ju sådär. 09:00-17:00 varje dag i två veckor, seeeeegt! O första dagen ska jag skriva ett prov om säkerheten vid laborationer, mkt kul. Har fått 45 st instuderingsfrågor till det...usch jag som trodde jag hade pluggat klart nu för ett par månder ;-P

Har kollar runt på lite olika hemsidor för att hitta lite fina vår kläder o hittade den här fruktansvärt läckra klänningen på stylebystars. Den skulle bli min för 349 kr, ska jag slå till?=)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha jo men de låter jätte intressant Linda!! :D

Slå absolut till på klänningen , den va grymt het !!! :D

2008-05-22 @ 18:58:36
Postat av: hanna j

du måste köpa den, hur snygg som helst! pass för dig den kvällen du använder den ;)

2008-05-22 @ 22:45:41
Postat av: hanna j

du måste köpa den, hur snygg som helst! pass för dig den kvällen du använder den ;)

2008-05-22 @ 22:46:01
Postat av: Johan Schwartz

Nja du Hanna, här paxas det ingenting ska jag säga.. Hon e min no matter what ;)

2008-05-23 @ 09:43:53
Postat av: hanna

Johan när jag är i farten har du ingen chans, linda och den klänningen är min ;)

2008-05-27 @ 17:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0