Darkness

Johan åkte nyss här ifrån så nu sitter jag här helt själv i mittt stora hus o det är beckmörkt ute. Uha, rätt scary faktiskt. Kanske borde bett Johan sova här iaf?

Som tidsfördriv nu i CSI pausen ska jag berätta om gårdagen. Först glodde jag på herrarnas match där Johan spelade. Han gjorde mål! Så duktig så ;-) Trots hans mål förlorades matchen med 2-3. Sen blev det ännu mera fotboll när damerna drabbade samman mot Värmbol. Sandra stod i mål o jag måste bara skriva att hon var grym trots att hon släppte in tre mål, men hon räddade laget betydligt fler gånger. Plus till henne =) Matchen förlorades med 1-3. Senare på kvällen var det lagfest hemma hos Emma. Mycket melon, chips, skratt o lekar bjöd kvällen på. Mycket trevligt! Gick hem vid 2 tiden o somnade på ett ögonblick när jag la mig brevid Johan i hans sköna säng och grymt stora täcke =)

Idag har jag sovit en väldans massa. Vaknade halv 12 men låg kvar i sängen till typ 13 då det blev "frukost". Sen skulle jag o Johan kolla på en film men jag råkade somna innan filmen hann komma i gång o vaknade inte förrän 16. Johan körde hem med o jag började plugga kemi o kolla One Tree Hill. Sen kom johan hit o vi åt super god Ben and Jerry glass  o kollade på sanningens ögonblick =)

Imorgon är planen att jag ska vara hemma. Känner mig faktiskt lite småsjukt. Känner på spyfärdigt på något konstigt vis. Hoppas det inte är nån sjukdom på g...

See yaa lovers! / LMA


Kommentarer
Postat av: Johan Schwartz

Jag sa ju att jag skulle sova kvar ju½ Hoppas du kunde somna ordentligt? Sover med dig ikväll älskling :P

2008-05-05 @ 08:32:36
URL: http://johanschwartz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0