Vrrrom!

Jag har kört en massa idag igen =) Det är så kul o det går bara bättre o bättre. Bokade förresten en körlektion tills på tisdag. Bara 4 månader kvar tills jag får ta körkort nu, wioho!

Har klippt mig idag. Måste väl säga att jag är sådär nöjd. Luggen är för kort så jag blir jätte irriterad när den ramlar ner framför ögonen hela tiden, usch! Efter klippningen blev det fika tillsammans med Jennie o mamma på The kannan. Deltikat pannkakor du gjorde Vivvi ;-) Haha. Sen blidde det lite gyminstruktion på Hälsohuset. Det var okej, men gym är inte riktigt min grej tror jag. Får se om jag pallar mig ner dit nån gång.

Ikväll har jag vart hos Johan. Vad gjorde vi? Hmm nja inte mycket alls, men det är väl också skönt ibland.

Btw, så har jag varit med i en tävling för att få en snygg header. Detta eftersom att jag inte fattar alls hur man ska göra själv. Headern va cool med orange bakgrund o svartapalmer. Hoppas jag vinner =) Men för att kunna vinna så måste jag lägga upp den länken på min blogg så här har ni den http://eemotion.blogg.se/  Va med o tävla ni också vettja!


Livet är inte alltid lätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0