Vi är smarta!

Jag o min syster hade alldeles nyss ett ganska intressant samtal angående Vaginadagen. Varför finns det en sådan egentligen? Det finns ju ingen snoppdag! Vad är det för jämnställdhet egentligen?! Vi kom på att det måste vara feminister som uppfunnit den dagen. Men iaf, det vi kom fram till var att vi tänkte införa en snoppdag. För om det finns en vaginadag så borde det finnas en snoppdag. Jempa hade förslag på den 17 juli men jag vetifan, jag fyller ju år då. Vill man att snoppdagen ska infalla på ens födelsedag?! Nja, helst inte. Men men vi återkommer med datum ;-)

Som nu märker så har jag o min syster inte alltid så smarta o givande samtal men vi har iaf kul. O det är ju det som räknas! Du är bara för go du! <3

Kommentarer
Postat av: Den Goa.

Jag tycker också att vi är ganska roliga..
men vadå, inte så smarta? jag tycker fan vi hör till de smartare.. ;)

2008-04-05 @ 10:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0