Tummen upp för ensamheten

Inget spännande inträffade i skolan idag. Är jag förvånad? Näe! Slutade 16:30 så va hemma kl 18:00, jätte skönt! (hoppas ni förstår ironin) Väl hemma blev det en snabb middag o sen övningskörde jag ner Jempa till träningen. Nu sitter jag här helt själv i mitt gula hus o njuter av tystaden. Mor o far är hos farbror på födelsedagskalas och Jempa är som sagt på träning.  Visst katterna är här men dom stör inte så värst mkt. Undrar hur jag spendera den underbara kväll. Blir nog lite tv tittande o kanske ett varmt bad. Det låter mycket lockande så tyvärr lämnar jag bloggvärlden för ett par timmar. Hoppas ni överlever ;-)

LÄNGE LEVE ENSAMHETEN!

<3

Kommentarer
Postat av: Johan Schwartz

Frågan är följande: Vad e skönast, att vara med mig eller att vara helt ensam? Svara helt ärligt nu ;)

2008-03-13 @ 09:29:09
URL: http://johanschwartz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0