Time to wake up and make it happen...

Trevligt hos Björn igår var det minsann. Sing star, kortspel, melodifestival o trolleri ;-) Jag o Johan gick inte hem förrän kl 4 o då var vi egentligen inte så trötta men detso tröttare är jag nu. Det svider i ögonen o jag gäspar var tredje sekund.

Charlotte Perreli vann melodifestivalen år 2008. O då är frågan vann rätt låt? Jag personligen höll på Sanna Nilsen o hennes Empty room Men Hero va också grym så det spelar ingen roll =) Sverige kommer ändå inte vinna Eurovision song contest.


 
DAGENS CHOCK!!

När jag kom hem från Gnesta satte jag mig framför datan för att skriva blogg o plugga kemi. Blev dock lite avbruten. Det knakcar på dörren o jag hör Martinas röst: "Är Linda hemma?". Jag blev riktigt chockad för det är inte varje dag Martina knackar på hemma hos mig. Jag går ut från mitt rum o hakan faller ner rent ut sagt ner i golvet. Bakom Martina står MAIJA, världens mest efterlängtade MAIJA =) Det är nämligen så att hon bor i Spanien (iaf det sensate halvåret) o så kom hon hem utan att säga nåt det jäkel. Efter att jag lugnat ner mig o förstått att Maija verkligen stod i min hall drog jag på mig ett par jeans o drog ner till Gnesta för att chocka Vivvi o Hanna. När det var gjort blev det kycklingtallrik på Arena o sen våldgästade vi Bejan. Där snackades om en massa saker som censueras i detta inlägg ;-) o så kollade vi på Hide and  Seek. Nu äntligen hemma så ska jag sova något som jag gjort på tok för lite den här helgen.

Sov gott!



Maija är hemma =D

Kommentarer
Postat av: malin

hej jag tycker att det är jätte kul att maija är hemma. men jag tycker också att du borde skriva lite mer om din kille.

2008-03-20 @ 10:39:30
Postat av: Linda

Hejsan Malin!

Kul att du läser min blogg =) Okej jag ska skriva lite mer om min kära pojkvän, it's a promise!

2008-03-20 @ 21:04:52
URL: http://landersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0