Sweet dreams

Hej hej hallå!

Skoldagen idag har vart sjukt seg. Svenska med tråkMarianne o idrott som  man inte va med på. Usch. Efter skolan åkte jag dirket til sjukgymnasten. Gillar att va där. Man får verkligen ta ut sig o bli sådär härligt svettig :-P

Nu ikväll har jag vart med Johan. Vi har bastat, käkat Ben&Jerrys glass (som förövrigt är hur god som helst) och kollat på Grey´s Anatomy. Den serien är gudomligt bra faktiskt, enda serien jag tar mig tid att kolla. Sitter bänkad varje onsdag kl 21:00 =)

Dagens tack går till Linneá  Svensson Dufva för att hon lånade ut en handduk till mig eftersom att jag klantigt nog glömde den hemma <3

Dags för min skönhetsömn nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0