Pusskalas

Det där med rubriker är fasiken klurigt. Skriver det som först kommer upp o idag fick det bli pusskalas.

Igår satt jag i 3,5 tim o skrev ett övningsprov inför det nationellaprovet man har i svenska B. Det var enormt svårt. Vi fick ett häfte med 17 olika texter. Dom här texterna skulle vi sen på något underligt vis lyckas få in i uppgiften som man själv fick välja. Jag valde att skriva om bloggar o deras betydelse. Dumt val för det var jätte svårt o resultatet blev något utav det sämsta jag någonsin gjort...Men men det överlever man =)

Lugn dag i skolan idag. Slutade tidigt så kom hem redan kvart i 3. Pluggat hela eftermiddagen o det ska jag fortsätta med det om en stund...

Förresten  så förvänar jag mig att ni sitter bänkade framför tv:en med fyran påslagen kl 21:00 för då är det nämligen Private Practise, underbart program!

Time to work!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0