Popcorn, ramlösa, Let's Dance och Så ska det låta =)

Mamma o jag räknade precis ut att hon o jag kollat  på American Idol 9 tim o 10 min idag. Det bevisar vilket intressant liv man har, haha. Men det va skönt o bara ligga i soffan o käka godis hela dagen =)

Nu sitter jag framför tv:en (igen) o ska glo på Let's Dance o Så ska det låta. Ja jag vet att programen går samtidigt men jag får helt enkelt zappa mellan båda för det  går inte att bestämma sig för vilket man vill se. Jag har också poppat popcorn o korkat upp en ramlösa så men andra ord blir det fest ikväll =p

Ha en kanon kväll för det kan jag garantera att jag kommer ha!

Kommentarer
Postat av: hannie

bloggandet är tillbaka ;)

2008-03-22 @ 11:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0