Onödig dag?!

Började dagen med att besöka sjukgymnasten. Gick helt okej o på onsdag ska jag få veta vad jag får göra på fotbollsträningarna =) Ska bli skoj! Sen iaf till det onödiga idag. Åker upp till skolan har en lektion på 1 tim o 20 min o sen då? Lektionerna inställda på eftermiddagen. Ja det tycker många säkert är jätte kul men inte om man precis missade kvart i 12 tåget o måste ta kvart i 2 tåget istället, usch! O nu när jag kom hem o skulle hoppa av bussen satt jag o dagdrömde lite o missade helt att plinga till min hållplats, så onödigt gjort Fick en relativt skönt promenad hem om man bortser från ryggontet, blåsten och skoskavet....

Nu ska jag försöka övertala min syster att sjunga sing star med mig. Tror inte att det ska bli några problem med den saken =)


Dagens tack går till Hanna Momatz Olsson som stannade kvar i skolan o väntade med mig =)

Tjosan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0