Oh nej nu kommer kluriga tangens in i bilden;-)

Usch, jag avskyr snö. Iaf när den kommer på tok försent. Hoppas den smälter bort snabbare än X2000 drar förbi perongen.

Idag var en ruggigt seg dag. Kände mig som en zombie i skolan.  Efter skolan bar det hemåt för att plugga. Sen körde jag ner Maija o Jennie till träningen men det var ingen träning pga  äckelsnön. Slöseri på både pengar o tid alltså.  Nu ska jag plugga lite kemi tills CSI börjar =)


Dagens positivtet:
Snart är det lov!!!


Förresten så har jag "funnit" en ny artist att lägga till favoriterna nämligen John Mayer. Diggar han skarpt! Love Soon

Dags att besöka elektrokemins värld.

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha ja den lilla kluriga tangens ;o

2008-03-18 @ 15:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0