Keep up the good work!

Igår kväll var jag; Vivvi; Edvin; Björn; Micke; Erik J, Emil och Erik P på Heron o kollade på nån svenska film som jag inte ens kommer ihåg vad den heter. Då kanske ni förstår att den va rätt kass, vissa somnade ju till och med ;-) Haha. Sen efter bion drog vi hem till Björn o sjöng sing star i ett flertal timmar. Mycket vackert måste jag få säga, speciellt duetterna. =)

Idag har jag o Johan vart på The Kannan o fikat. (Vi va ju tvungna att stötta V lite grann) En räksallad, en pagojucie och morotskaka lyckades jag trycka i mig, mycket smarrigt! Därefter hyrdes en film hyrdes o Johans säng fick återigen besök av oss =) När jag kom hem kollade jag på en film på Disney Channel o nu sitter jag här o ska börja plugga.


Förresten så åkte Carola ut ur melodifestivalen igår, wioho! Så klockrent!

Heippa!

Time after time I hear myself say: Why can't this feeling just fade away....


Kommentarer
Postat av: Viveka

Haha, sången var otroligt vacker speciellt eriks =P
Ja ert sällskap behövdes verkligen :) men fan kom på nu när jag läste att jag missade filmen, skit också hade ju sett fram emot den.. Men men, ses imorn gullan!

2008-03-09 @ 20:00:56
URL: http://vivekaahlstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0