Jag är så duktig så =)

Sovmorgon till 11:00, skönt! Både Johan o jag hoppade upp ur sängen o käkade frukost. Sen började jag städa mitt ohyggligt stökiga rum. Det var verkligen kaos. Väskor, böcker o strumpor på golvet o enorma damtussar under sängen. Det var verkligen äckligt. Men nu är det fräscht o luktar äpple =)

Jag har också skrivit lite på min engelska uppsats o så har jag gjort vitchoklad pannacota. Det är verkligen hur gott som helst. Ser fram emot att äta upp den senare!

Ikväll ska vi till Björn o göra nåt ;-P Hoppas det bli sing star o melodifestivalen!

Men gott folk, ha en trevlig kväll nu för det kommer jag säkerligen att ha =)

Pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0