Hjälp!

Har precis kommit underfund med en grej...elektrokemi är riktigt svårt. Har settat o traglat det i drygt 2 tim nu o har jag blivit någe klokare? Svaret är nej. Usch blir tokig!

Har precis fått reda på en rätt positiv sak. Det kan vara så att jag blir ensam hemma en hel vecka i vår =) Det skulle vara så gudomligt skönt. Delvis slippa allt tjafs o så kan jag vara med på projektarbetet i skolan. Håller tummarna för att Isabelle kan ta min biljett =)

Nu är det tandborstning o sen Private Practise!

image26

Kommentarer
Postat av: Johan Schwartz

Ensam hemma, jag hörde rykten om att jag skulle få bo hos dig då? ;)

2008-03-14 @ 07:55:34
URL: http://johanschwartz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0