Hej hej hemskt mycket hej!

Kom precis hem från Nyköping. Har varit o hämtat bilen nu =) Den är grymt fin, har inte tagit kort på den än med det kommer nog. Förresten så körde jag också. Det gick faktiskt riktigt bra. Man börjar känna sig lite säkrare o mamma sa att hon inte var lika rädd längre när hon åker med mig. Det är ju lite positivt ! Haha.

Igår kväll var Johan här. Vi åt den goda maten som Jennie hade lagat  (MVG+)och sedan åkte vi upp till Heron och kollade på National Treasure. Mycket bra film som jag verkligen rekommenderar. Sumering av kvällen = mysig o lugn, me like!

Ikväll ska brudarna hem till V för att käka, sjunga sing star och ha allmänt trevligt =) Återkommer med detaljer imorgon!

Nu ska jag ut o provköra bilen med far min.

So long my friends <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0