He, she, it

Började dagen på skönsång för mamma kl halv 7. Sen gick jag till sängs igen pga av sömnbrist under natten. Drömde en massa sjuka saker där mellan 7 o halv 11. Inget jag orkar berätta om men jag kan säga så mycket som att det var rätt mysko ;-) Uppstigning efter en hel del tjat från mor min. Tröck i mig en macka o sen körde jag in till Gnesta. Där slängde vi sopor (konstigt att Jennie följde med tillbaka hem, haha), handlade o köpte lunch på Pensris (?!) thaikök. Äsch skit i stavningen, hur som helst var det väldigt gott. Körningen gick förresten kanon! Resten av eftermiddagen spenderades med min härliga engelskabok som innehöll mycket roliga glosor o trevliga grammatikuppgifter! Vid sex tiden kom släkten för att fira mamma. Vi åt o åt. Lax, potatis, ost, kex, vinduvor, sallad, sparris, baguetter, cheesecake o hallon. O jag kan tala om för er att det var mycket delikat föda satte i oss, min mamma är nämligen en hejare på att laga mat! =) När alla åkt hem blev det Grey's anatomy. Saknade Johan för vi brukar alltid kolla på det tillsammans, men inte idag =(

Längtar tills på fredag!!

Kommentarer
Postat av: Johan Schwartz

Jag tror att jag längtar lite mer till fredag än vad du gör ;)

2008-03-27 @ 07:29:02
URL: http://johanschwartz.blogg.se
Postat av: Viveka

Linda, come on! Du ska vara med oss på fredag =D

2008-03-27 @ 17:23:13
URL: http://vivekaahlstrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0