Frusen, trött o slutkörd

Usch idag har jag stått i Strängnäs o frusit fötterna av mig men vad gör man inte gör sitt kära fotbollslag =) Dom vann iaf o tur va väl det annars hade jag verkligen ångrat att jag åkte med.

Anyway helgen har vart kanon. Påskmiddag hemma hos familjen Schwartz på lördagseftermiddagen o kvällen spenderades hemma hos Jolin. Temat för kvällen var rock i alla tider. Min utstyrsel bestod utav vanlig t-shirt, väst, slips o jeans. Alla var "rockigt" kläda o det var kul att se hur alla tolkade det. Bästa utstyrsel går till födelsedagsbarnet Jolin med sin svartmålade stjärna runt ögat!
Sängdags blev det inte förrän halv 5 så igår var både jag o Johan helt slut vilket resulterade i att vi sov till 15:30. När vi vaknade kan man lungt säga att jag fick bråttom. Jag skulle nämligen vara hos Vivvi 15:45. Det blev med andra ord en snabb dusch o så kastade jag på sminket. Sen bar det av till Billie för att fira henne på hennes 20 års dag. Det var jätte trevligt. Roligt folk, delikat mat, sing star o dansmatta, helt perfekt! 

Födelsedagsbarn 18år                  Födelsedagsbarn 20år
                           


Nu funderar jag faktiskt på att sova. Är helt slutkörd.

Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0