Fredagkväll

Dagen är snart till ända. Började dagen med att försova mig sisådär en timme. Kanon med tanke på att vi hade prov första timmen på morgonen. Men men kom 20 min försent ,skrev provet o var klar kl 09:00. Ett rätt enkelt körkortsteori prov om jag får säga det själv. Gick fint. Det var några små saker här o där som man inte riktigt kunde men det gör inte så mycket. Sen åkte jag o HMO till en sushirestaurang o käka sushi (?!). Grymt gott. Beställde åtta bitars men jag tror minsan japanerna inte lärt sig räkna än för jag fick 10 bitar o Hanna 9. De hade inte ett rätt med andra ord, men goda kakor det hade dom minsann. Eller hur?;-)  När vi kom till skolan hade vi 2,5 tim stressprojekt. Det va ruggigt segt. Fick en läxa att lyssna på en skiva i 33 min om medveten närvaro. Jag o Johan gjorde det förut och en av oss hade väldigt svårt att koncentrera sig. Speciellt när den monotona rösten sa "känn dina könsorgan". ;-)

Spännande på Lets Dance är det. Tina o Tobias leder. Dom är bäst =) Däremot så är Karl-Petter sämst så jag hoppas innerligt att han åker ut så han kan åka hem o ta hand om sina grisar igen.

Men nu ska jag umgås med Johan som klänger runt mig =)

Puss o godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0