Det svider i ögonen

Det blev en riktigt rolig kväll igår tillsammans med Billie; Hanna; Vivvi; Lina; Martina; Björn; Micke; Jörgen och Peppe. Vi körde sing star o hade det riktigt trevligt. Det blev en tävling där tjejerna mötte killarna i singstar. Självfallet så vann vi brudar överlägset ;-) Sen vid 12 nån gång drog vi vidare till Kim och Tequilafesten. Sjukt mycket folk och det blev en hel del dansande. Vid 2 var det dags att knalla hemåt tillsammans med Johan =)


Asså shit! Jag får inte in några bilder. Fattar inte vad jag gör för fel! Gaah...

Uppstigning vid 12 tiden idag o sen en fruktansvärt skön dusch. Kasta på sig kläderna och gå till mina kusiner därför att en av dom fyllde 12 år. Grattis!

Nu är jag super trött, o skulle egentligen vilja gå till sängs men jag måste verkligen plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0