Det går segt med update!

Jaja, det är inte alltid så lätt att upp datatera varje dag. Bloggen är faktiskt inte hela mitt liv =)

Hmm får börja med att summera det som hänt sen sist

Onsdags: Skola som vanligt o började dagen med ett härligt kemiprov, not!. Det gick väl helt okej. Hade lite problem på en fråga men annars så. Sen sjukgymnast på eftermiddagen o mys med Johan på kvällen. Vi kollade på Guldkompassen o käkade nötter. O självklart missade vi inte Grey's anatomy. Som förövrigt är världens bästa tv program för tillfället.

Dagens tack gick till min sjukgymnast  Lasse som gav mig ett träningsprogram som jag kan göra på fotbollsträningarna =)

Idag: Ingen skola idag. Eller riktigt så var det väl kanske inte med jag var iaf inte där... Jag,Hanna, Vivvi o Maija åkte in till stan för att köpa en 18 års present och en 20-års present. Jag köpte även en bh med matchande trosor. Får hoppas att´Johan gillar dom =) Köpte en tröja på Gina Tricot också. Jag är nöjd med köpet. Tröjan var cool och jag la endast ut 99 kr, vilket min plånbok verkligen gillade =) Sen när jag kom hem blev det pannkakor hemma hos Johan. Jag älskar verkligen pannkakor! Nu ikväll har jag faktiskit tränat min första träning. Så kul. Var med på uppvärmningen o sen sprang jag o körde lite utfallssteg, situps o rygglyft. Nu var tanken att jag skulle kolla på det näst bästa tv programmet just nu nämligen Private Practise men så blidde det inte. Typiskt, hade sett fram emot det hela dagen o när jag knäpper på 4 an så är det nåt trist matlagningsprogram. Blää!

Dagens tack går till Johan Rune Schwartz som bjöd hem mig på pannkakor. Dom var delikata =)

En sak jag missat berätta för er trogna läsare är att jag har påsklov. Ett väldigt efterlängtat sådant. Det är faktiskt lite underligt med tanke på att vi hade sportlov för endast 3 veckor sen. Men lärarna kör ju slut på mig. Prov hit, inlämning dit o så en redovisning på det.

Undrar vad morgon dagen har att erbjuda? Jag hoppas på fint väder med strålande sol för då ska jag ut på en långpromend =)

Här får ni se hur min tröja som jag köpte idag ser ut. Visst är den snygg?

image28

På återseende gott folk <3

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Glad påsk x'D

2008-03-20 @ 23:15:18
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: ida

gla påsk!

2008-03-21 @ 11:47:34
URL: http://iidaaw.blogg.se
Postat av: Martina

Tröjan var jättesnygg! Nu måste jag också köpa en sån tröja. Ring innan vi ses så det inte blir dubletter :P

2008-03-22 @ 23:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0