Come on and face it

Nördar som jag o Hanna är åkte vi till skolan 2 tim o 40 min för tidigt idag för att plugga elektrokemi. Kan säga att det behövdes. Kände mig helt lost o Hanna likaså men vi fixade nästan allt till slut. Det måste vara tack vara Hannas kanelbulleköp =)

Den sista lektionen jag har på tisdagar är också det tråkigaste o längsta jag har på hela veckan. Nämligen education. Idag var den inställd, så skönt! Kom men andra ord hem redan 15:45 istället för 18:20!

Ojdå, såg precis att jag har en kalender på vägen som visar oktober 2007, kanske är dags att ta ner den?! Förresten har ni någonsin tänkt på vad tiden går fort? Det känns som om att jag precis började andra året på Tumba, som att Maija precis åkte ner till Spanine o som jag precis gjorde min knäoperation. Tiden bara flyger iväg. Har liksom redan klarat av 4 månader av rehabiliteringen o har endast 2 kvar. It's going fast, really fast ;-)



Maybe later folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0