Chicken som gås?!

Näe näe, det funkar verkligen inte.  "En gång en chicken alltid en chicken". Tur att Maija rättade till sitt misstag o lät oss se att chicken mådde bra och att hans utseende inte hade genomgått några drastiska förändringar. Det enda vi kan klaga på är Kanada-pin grejen men har vi överseende med för han klädde faktiskt förvånansvärt bra i den. Den matchade hans rosett ;-)


image25

Förresten så undrar jag Maija om du verkligen har sett till hans matvanor där nere i Malaga?  Han ser ju tjock ut! ;-)

Kommentarer
Postat av: Maija

Hahah jaa jag har verkligen förökt stoppa honom, men jag kan tyvärr inte kontrollera honom när jag är i skolan. Han gillar dom spanska sötsakerna så mycket förstår du! Tur att ngn gör det iaf.

2008-03-12 @ 17:01:10
Postat av: yazmina

haha vilken söt :)

2008-03-13 @ 18:44:17
URL: http://yazmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0