4/3-08

Redovisningen gick fint =) Kändes bra. Får se nästa veckan hur betyget blir.

Kom precis hem från beachvolleybollen med fotbollen. Det var helt okej. Så tråkigt att mitt lag var sämst o förlorade alla matcher ;-P Men men några måste ju va sämst o då ställer man väl upp?! Nej inte alls, hatar att förlora!

Fick min nya mobil  hemskickad idag förresten. En Sony Ericsson W660i jätte fräsch! =)


image21


Nej nu ska jag plugga lite litteraturhistoria, hur kul som helst! (Hoppas ni förstår ironin)

Take care <3

Kommentarer
Postat av: Johan Schwartz

Eftersom att jag är ganska skadeglad, så ler jag lite åt att du förlorade alla matcher såklart ;) Längtar efter dig, ses sen! Älskar

2008-03-05 @ 07:07:30
URL: http://johanschwartz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0