Tungt

ja det är det minsann. Ögonen är blöta rätt ofta nuförtiden. Inte många som ser o inte många som bryr sig heller tror jag. men men Iam a surviver!

Forskarskolan går fint. Det är faktikst riktigt intressant och det får en att fundera på annat =) Berättar mer ingående vad det handlar om nån annan gång när jag inte är så trött så håll ut ;-)

Förävrigt så vann Gnestas herr a-lag idag mot Tun med 3-0. Wie! Skönt för dom första vinsten på hela säsongen o det va bra spel. Johan gjorde ett läckert mål. Grattis till dig! Hoppas måltorkan släpper nu o att du sätter frilägena ;-)

Läggdags nu så sov sött!



Nu och föralltid

Kommentarer
Postat av: Johan Schwartz

Jag vill inte att din ögon ska vara blöta Linda, vi fixar det här tillsammans. Det kan jag lova dig, bara du ger mig chansen att hjälpa dig! Kommer alltid finnas för dig, som pojkvän eller bästis! Som sagt, jag måste hoppas.

Ring så fort du vill prata. Mot strömmen eller hur?



Nu och föralltid <3

2008-06-12 @ 07:05:45
Postat av: syster.

JAG BRYR MIG FÖR I HELVETE!

jag kommer alltid bry mig, om du inte tror det. så är det ngt fel på dig.

jag älskar dig förstår du väl.

<3

2008-06-13 @ 14:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0