Uppstigning

05:38 ringde klockan imorse, tog faktiskt 8 minuters sovmorgon. Puh så trött jag var men upp klev man. Bussen in till Gnesta, tåget därifrån o sen gick jag det lilla biten till sjukgymnasten. Idag var det riktigt kul, Lasse hade ökat på en hel del på övningarna både vikter och repetitioner, så nu är jag helt mör i kroppen. Får beordra Johan att ge mig lite massage sen ;-) När jag kom till Gnesta sen gick jag hem till Vivvi o kollade på när hon åt frukost. Segare människa på att äta frukost får man nog leta efter. Sen ner till busstationen där dom filmade in en film (säger man så?) Massa kameror o grejer. Hoppas dom inte lyckades fånga mig på bild när jag gick där såg och kände mig allmänt muppig. Men det bjuder jag på =) O nu sitter jag här igen o har precis laddat upp bilderna från i lördags o nu ska jag börja pluggandet. Wish me luck!



Äsch tänkte lägga upp lite bilder men det funkar inte. Ni får se någon annan gång istället =)



Bio ikväll?! =)


Kommentarer
Postat av: Billie

hallååå Linda du måste ju säga till att du skaffar sånt här, jag måste vara världens segaste! men kul, då har jag en till att läsa :)Puss på dig!

2008-02-29 @ 18:45:55
URL: http://bstilander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0