Long time ago

Ja, det kan man verkligen säga. Det var ganska exakt 234 dar sedan jag skrev mitt senaste inlägg, lite pinsamt faktikst ;-P Men jag tror inte att jag är den där bloggtokiga personen heller så får väl se om jag lyckas få liv ii min bloggen. Det är så svårt, kommer liksom inte på vad jag ska skriva o så vet jag inte riktigt vad som är intressant för er som läser.

Anyway, kan ju börja med att  sumera det första två dagarna av mitt sportlov :) O ärligt talat så har jag inte gjort speciellt mkt. Igår övningskörde jag till och från Södertälje. Motorväg o allt, det gick faktiskt riktigt bra men det är sjukt läskigt när det går så fruktänsvärt fort! Till lunch köpte jag o mamma sushi vilket lär vara en av det godaste maträtterna i världen. En varsin 11 bitars portion satte vi i oss, yummie =) Tragiskt nog så fortsatte resten av dagen med plugg. Trist men välbehövligt!
                                                                                                 
Idag sov jag till halv 11, jätte skönt! Man kände sig verkligen utvilad. Sen kollade jag på Andra Avenyn som förövrigt är Sveriges bästa dokusåpa, lr hur Johan? =) Jag har också läst lite grann i boken "I morgon när kriget kom". Den är ruggigt bra o om ni har tur så kanske jag skriver något om vad den handlar om någon dag framöver. Ja det är det som har hänt hittills under lovet, inte så händelserikt men väldigt skönt! Förresten glömde en sak. Jag o min far va i Nyköping idag o köpte en bil som jag ska få övningsköra i o sedan använda när jag får körkort, wiiho! Det är en rubired (så kallade bilförsäljaren färgen) SEAT Ibiza 1,4 Sport. Inte för att det säger mig så mycket men den är väldigt söt iaf. Vi ska hämta den på lördag så då kan jag ta kort o lägga upp en bild på pärlan.

Jaja det var väl allt för idag. Borde sova nu för ska troligen upp till sjukgymnasten imorgon beroende på hur jag mår. O sen längta tills jag får åka in till min älskade pojkvän när han kommer hem från  jobbet  <3

Sov sött mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0