27 feb

Uppstigning halv 9 idag, way to early för att vara sportlov. Men jag har ju  mina sjukgymnast tider och dom måste ju följas. Blir ännu värre på fredag för då ska jag va där kl 7 vilket innebär att jag får ta 6 bussen. Segt! Men iaf det bar av till sjukgymnasten o där jag faktiskt fick springa hela 1100m, skönt! Allt gick bra o jag har enligt Lasse (sjukgymnasten) fått tillbaka en hel del av min musklestyrka. Det är något  som jag själv inte märkt utan jag tycker fortfarande att mitt högra lår har samma mjuka konsitens som magen min, haha! Sen kutade jag till tåget för jag trodde jag va sen o i all hast så glömde jag både boken o handuken (så typiskt mig)  hos sjukgymnasten så det va bara attt kuta tillbaka o hämta mina kvarglömda grejer.

Nu har jag precis käkat en delikat och proteinrik lunch bestående av äggröra och ett glas mjölk. En mycket avancerad måltid, o till er som vill prova på ser ni receptet här nedan ;-)

Äggröra  1 portion

3-4 ägg
2 dl mjölk
salt och peppar
cocktailtomat

Vispa ihop alla ingredienserna i en skål. Häll det sedan i en stekpanna. Rör hela tiden om så att inte det bränns (det misstaget har jag minsann gjort ett flertal ggr =p). Ha det i stekpannan tills det det börja bildas lite vätska. Häll upp på en tallrik o pynta med en cocktailtomat eller två på toppen av äggröreberget =) Hur gott som helst!

Nu kom  jag på attdet va väldans synd att jag inte tog kort på mästerverket så att ni hade fått sett men men man lär av sina misstag som man brukar säga ;-)

Det här var allt för den här gången. Nu ska jag läsa lite i min bok o sen ska jag pallra mig ner till Gnesta o Johan =)
Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0