We fight...we make up

Tiden flyger iväg. Det är snart jul. Här sitter jag med en säng full av pluggmaterial och inte en enda julklapp i garderoben. Det bådar inte gott vill jag lova. Har varit alldeles för lat med pluggandet på sista tiden. Vilket har resulterat i en inlämning i historian, en i religionen,  en disposition i historian, 3 besöksrapporter i religionn, hålla en 40 min lektion om abort, mikrobiologiprov, nationella i matematik D och ett alldeles för ickelångt kommet projektarbete. Allt detta ska göras tills tisdag nästa vecka. Kul liv jag har va?!

Se till att göra ikväll:
¤ Skriva två besöksrapporter
¤ Skriva disposition i historian
¤ Plugga matematik

Återkommer sen för att berätta om jag lyckats eller ej :)

Ny favoritlåt förresten: Kate Perry - Hot 'n' cold 

Cause you're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in then you're out
You're up then you're down
You're wrong when it's right
It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up


Maten är tydligen klar nu...är egentligen inte hungrig.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0