Vad skulle jag ha för rubrik idag?

Sådär, jag fixat godkänt i matte D. Det känns grymt. Nu ska jag aldrig mer plugga matte. Fy fan va skönt =D

Skoldagen var ruggigt lugn idag. Fysik där jag råkade slumra till ett par minuter o resten av tiden bestod av snack. På mattelektionen fick vi veta våra betyg o sen var den skoldagen slut. Tungt? Nä inte för fem öre. Morgondagen blir däremot värre. Därför satt jag och Hanna kvar i skolan 3 timmar extra och fixade inför abortlektionen som vi ska hålla imorgon (vart var våra älskade gruppmedlemmar ;) ) och plugga till microbiologiprovet som också är imorgon. Hann med en hel del up-date om våra i-landsproblem också. Det resulterade i en hel del skratt!

Anyway, jag har iaf inga problem att fylla ut resten av denna måndag. Blir plugg av microbiologi tills klockan 20:00 då 90210 börjar. Wiiiho =D

Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah glömsk?! har du redan glömt vad du skulle ha för rubrik ;D

2008-12-15 @ 16:23:26
Postat av: Anonym

ja jag satt o funderade väldigt länge utan något vidare resultat :P

2008-12-15 @ 18:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0