Take it or leave it

Gissa vad jag har gjort idag? Jag har jobbat. På en söndag. Hyfsat bra med pengar så jag klagar inte. Tråkigt att jag missade Minnas något sena födelsedagsfirande bara.  Men hoppas hon blev gla för presenten iaf! :)

Igår kväll var det fullt hus här. Det blev bad, kortspel och film. Trevligt var det minsann.  Idag vaknade jag upp av att mamma bankade på dörren o sa att klockan var halv 12 o att det var dags att gå upp. VOFF! Jag fick efter mkt om o men upp en klagande Björn från sängen. Sedan bar det av till jobbet och det är där jag har spenderat min eftermiddag. Hann med ett litet besök hos Johan också innan hemgång. Körde hem hans grymt pratglada småsyskon. Fick dom knappt ur bilen för dom hade sååå mkt viktigt att berätta, så söta. Jag vet att du håller med mig Johan, innerst inne. Förresten så vet jag vad du ska få i julklapp ;)

Nehejaha, jag försöker få tag i den där Emil för att få hit han på lite Mamma Mia filmkollande men han verkar ju vara alldeles för upptagen för att ta sig tid att svara på något av mina 27 samtal och 45 sms ;) haha lite överdrivet kanske. Men bara ytterst lite :P

Snart jul. Känns verkligen inte som det. Har inte en gnutta julstämmning. Lite tråkigt men det kanske kommer. Har iaf köpt de flesta julklapparna. Har bara två småsaker kvar o det fixas i veckan :)

Nej dags att ringa ett 28:e samtal till Mr "Jag vägrar svarar i telefonen när Linda ringer". Svarar han inte får jag släppa hit katten istället.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0