Spanska stolen

Take a guess! ;)

Matte D prov idag kamrater och jag törs nästan lova ett fett G till fröken Andersson. Det var betydligt lättare än jag hade trott, så det var skönt :) VG är däremot bortom alla drömmar.

Förresten fick mitt första IG idag. Mindre bra, men någon gång ska väl vara den första :P Det var på en labbrapport i mikrobiologin som den nionde tillsammans med den sjunde bokstaven i alfabetet dök upp tillsammans. Men det gör inte så mycket eftersom att jag inte ens var närvarande på laborationen. Då blir det lite svårt att skriva en rapport om det. Tur att min lärare är förstående :)


Adjö!

Kommentarer
Postat av: Linnea

hörru du, spanska sätet heter det ju faktiskt ;)

2008-12-06 @ 19:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0