Sköööönt

Sista matteprovet hade jag idag. Jag ska aldrig mer läsa matte. Det är något av det tråkigaste om finns faktiskt. Provet gick väl sådär ,får kanske tillomed IG men det skiter jag i. Det är bara så skönt att ha de gjort =D

Pluggpluggplugg. Jag är verkligen så skoltrött. Har inte ork att göra ett smack. Skjuter upp alltting hela tiden, precis allt. Inte bara skolsaker. Utan allt. Har tillexmpel två grejer som skulle in i fredags och jag har inte ens börjat med dom. Vad har hänt med mig liksom? Har inte ens dåligt samvete för det som jag skulle ha haft för typ 1 år sen :P Fast då skulle jag o andra sidan inte ens legat efter en endaste gång. Från toppen till botten. Så skulle man kanske kunna sammanfatta mina 2,5 år på Tumba gymnasium. Haha.

Kom hem vid typ 4 och satte mig direkt vid köksbordet o skrev mina besöksrapporter. O vet ni vad? jag är klar =D Sen var jag en snäll dotter och åkte till affären för att handla lite grejer till mor min. Men min mamma är snäll och köper hem sushi till middag så det jämnar ut sig. Längtar faktiskt tills hon kommer hem. Sushi är sååå gott =D

Ikväll är det fullproppat schema. Lite plugg ska hinnas med, Björn kommer, lussebullar ska bakas, Bonde söker fru och Grey´s anatomy ska kollas. Måste återigen meddela alla läsare om att det inte är jag som vill kolla på det tokdåliga programmet Bonde söker fru utan det är Björn, så det så ;)

Aja nu ska jag sätta mig bakom dörren o skrämma mamma när hon kliver in. Rolig jag är asså =D

See yaa! <3



Förresten jag o V smider lite planer. Loveinspectors skulle man kunna kalla oss ;)

Appråpå loveinspectors, B2 och jag har ju en liten sån klubb också. O måste meddela att det går grymt bra mellan ja och nej. Vi borde kanske börja ta betalt för vårt arbete? Haha

Kommentarer
Postat av: Maija

Bonde äger, så det så!

2008-12-10 @ 21:04:34
Postat av: Björn

Bra Maija=D

2008-12-12 @ 00:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0