Sjukt familj...

... det är precis vad jag har! Mamma skrek precis rätt ut bara för att vi glömt att ha salt i lussebulldegen. Pappa gick precis förbi mig med en korv o en grillpinne (?) Det gjorde mig väldigt fundersam. En grillpinne, en korv o min pappa kändes lite som en mysko kombination så jag valde att se vad han gjorde. Hörde hans tunga andetag från vardagsrummet o kliver in. Där sitter han. Framför vår brasa och grillar korv. Såg sjukt kul ut! O när jag höll på att dö av skratt satt han där som ett frågetecken och tyckte att det var helt normalt att grilla korv i vardagsrummet =D Jag sitter här o har fått tag på ett jättestort sån där bubbelplast. Vem ni vad jag menar? Spelar roll, det är iaf kul. Jennie sitter där uppe o är bara allmänt korkad. Lovely<3

Vart håller den där Björn hus egentligen?


Många inlägg det blidde idag. Ojoj, Blondinbella nästa kanske. Haha ;)

Kommentarer
Postat av: sis

allmänt korkad?

påmin mig om att slå dig riktigt hårt sen!

2008-12-13 @ 15:05:19
Postat av: Anonym

HAHA låter kul

2008-12-13 @ 15:11:59
URL: http://iolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0