Singing that melody

Kvällen har spenderats vid köksbordet tillsammans med matteboken, några koppar glögg och ett flertal pepparkakor. De två sistnämnda ska jag väl inte klaga på. Men det där första..matteboken. ojoj, jag säger då det. Han och jag är inte direkt kamrater i nuläget. Han innehåller alldeles för svåra uppgifter och dåliga förklaringar. Det i kombination men min tröghet leder till kaos. Har prov imorgon. Matte D. Uschusch! Kämpar liksom för ett g och det har aldrig hänt mig i hela världshistorien. Aja det är bara att koncentrera sig och hoppas att allt faller på plats i morgnbitti när jag, Linnea och Hanna ska slå våra kloka huvud ihop. Haha, tror det kommer gå sådär för vi har en tendens att använda vår verbala förmåga betydligt mer än den som vi egentligen skulle behöva använda. Nämligen vår hjärnkapacitet.

Nä nu ska jag ta med mig kudden, filten och Sixten in till vardagsrummet. Där ska jag slå mig ner i soffan och bara dega framför tv:en.

Hasta luego amigos!


Jag orkar verkligen inte med vissa människor ibland. Blir less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0