Moneymoneymoney

Antingen så jobbar jag inte ett smack eller så jobbar jag en massa på en gång. Onsdag 4 tim. Torsdag 10 tim. Fredag 10 tim. Sen jobb hela söndag, måndag o tisdag. Ojoj, jag kommer ha en lite större plånbok i januari gott folk. Mkt välbehövligt mitt i mitt sparande. Ska seriöst försöka bli så ekonomisk som möljigt. Jag måste nämligen skrapa ihop drygt 50 tusen. Hmm, frågan är om det ens kommer gå på så kort tid. Men men det som lever får se ;)

Nu till den stora frågan idag. Ska jag gå ut eller inte ikväll? Mycket svår fråga faktikst.

Dåligt: Jag är sjukt trött. Måste sova i Tumba.

Bra: Det är många som jag känner som ska ut. Det av länge sen jag var ute. Patrik fyller år. Jag har jullov.

Som ni ser så är det mer bra än dåligt. Hmm det kanske blir utgång kanske inte. Vill jag går ut?!

Ska nog ta en tupplur nu iaf. Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du göra för 50tusen?

2008-12-19 @ 20:57:55
Postat av: Linda

Vem är du? vet jag vem så kanske du får veta på annat håll än bloggen.

2008-12-20 @ 12:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0