Make my day

Till att börja med kan jag ju säga att valet igår fick ett tragiskt slut. Det blev ingen fudge om man säger så :P

Slutade tidigt idag igen, 11:20. Skapligt skönt! Sällskapade med Emil på tåget hem, bestämde oss för att slå våra kloka huvuden ihop på måndag o plugga matematik inför nationella i matte D. Hoppas han kan hjälpa mig med något! Sen bar det av till hälsohuset för lite träning. O nu sitter jag här o ska börja plugga religion. Blir förhoppningsvis klar idag. Det skulle vara grymt skönt.

Kokade två ägg precis. Läste i tidiningen att det är bra för naglar och hår. Det är bra. Mitt hår är trash nu när Hanna o jag håller på med någon form av avfettningsperiod. Ni vet, båda två tvättar håret med schampo för ofta. Varje dag närmare bestämt. Iaf jag, och det är tydligen inte bra. Så nu är håret fettigt och sådär mysigt äckligt. Bläää! Därför ska jag äta ägg nu. Ägg måste vara bra.

"Kristendomens och islams syn på homosexuallitet" nästa. O Johan du kan glömma att du får det när det är klart ;) Jag vill ha något grymt i gengäld isåfall, så det så!

Amen!


12 januari gott folk ;)

Kommentarer
Postat av: H

juste du måste bikta mig: jag tvättade håret med shampoo efter idrotten.. kunde fan inte låta bli ;)

2008-12-04 @ 15:03:38
Postat av: L

Fy fan alltså! Jag blir så besviken ;)

2008-12-04 @ 15:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0