Lyckat

Ni skulle ha sett min mammas min när jag skrämde na. Obeskrivligt! =D Sushi var grymt god men vad hade jag förväntat mig liksom?!

Klockan 19:02 har jag och min syrra möte. Vad vi ska snacka om det är topphemligt. Blir ni nyfikna? ;) kanske inte för det är faktiskt inte så hemligt :P Vi ska nämligen diskutera julklappsinköp. Eftersom att hon är invalid så kan hon inte hänga med till stan o köpa klapparna, eller vänta så är det ju varje år trots att hon inte är invalid  ;) Julklappsinköpen ska jag iaf göra imorgon och om det blir som planerat så får jag sällskap av Emil =)

Haha! Jag, mamma o pappa hade för drygt 5 minuter sedan en liten argumentation. Det är så här va. Min mamma har köpt hem en jätte stor kartong med juleskum men hon säger att det inte ska öppnas förrän till jul för annars kommer den ta slut tills jul. Men hallå?! Jag o pappa höll inte alls med. Man ska ju äta juleskum innan jul, under jul och efter jul. Måste ju frossa eftersom man inte tar en enda resten av året.  O så kan man ju faktikst köpa nya när dom tar slut. Men nej hon gav sig inte. Så när hon gick ut och skulle hämta bunken till lussebullsbaket passade jag o pappa på. Så nu är den, trots mammas motvilja, öppnad och jag har munnen full med juleskum. Mums =D

Pusspusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0