Loveinspectors

Somnade när jag kom hem förut. La med brevid mamma i hennes o pappas säng. Klagade lite över vilken vekling hon är som är sjuk hela tiden och bara sover. Rätt va det va så sov jag också. Mycket skönt. Förresten så har pappa en grymt skönt kudde. Sådär som jag vill ha dom, hårda o formbara. Tror jag ska sno den.

Skolan var annars lugn idag. Diverse planer har smidits. Dessa är dock hemlighetstämplade för övriga världen. Men törs vart fall avslöja att  det går bäst för Weirdo och Sego. Ser ljust ut i framtiden vill vi lova ;)

Nu funderar jag antingen på att baka fudge eller plugga religion vilket innebär att jag ska läsa i både koranen och bibeln för att få fram deras syn på homosexuallitet. Hmm svårt val...

Björn kommer sen. Inte en sekund senare än klockan 7. Det har han lovat. Det lär väl bli Bonde söker fru. Inte för att jag tycker att det är speciellt bra men han gillar det så =)

Nej dags att göra valet. Fudge,koranen,bibeln,fudge,koranen,bibeln, fudge,koranen,bibeln....


Kommentarer
Postat av: H

aa fan de går verkligen framåt för s och w, grymt kul ;D





ps. bonde söker fru e visst bra du vågar bara inte erkänna och skyller på björn ;)

2008-12-03 @ 22:29:07
Postat av: L

Haha mongo! Jag koller bara på det för att han ska kolla på Grey´s sen...så det så ;)

2008-12-04 @ 14:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0