Jul, jul strålande jul

Sådär ja, nu har jag varit och länsat farmors godisskålar. Hon gör gudomligt julgodis vill jag lova! Mm mm mm =D

Men men till updaten:

Igår jobbades det o stod i. Allt som hade med post, moppe, huvud och naglar gick fruktansvärt dåligt så jag väljer att inte nämna mer om det. Kvällen spenderades med Miss Andersson och Mr Baumer i bubbelpoolen. Miss Alhstrand svek för att inte mista sitt arv, illa! Iaf, vi satt där i typ 2,5 timmar så man kan lugnt säga att vi såg ut som tre russin när vi steg ur. O som vanligt hade oerhört trevligt  =D

Dan före dopparedan började med ett par timmars slitsamt arbete. Sen väckte jag diverse människor från deras skönhetssömn. Först att drabbas blev Vivvan o Herr Larsson. Jag var i desperat behov av en sax så jag bjöd helt enkelt in mig själv till Mikael.  O appråpå det så är jag riktigt bra på att bjuda in mig själv till folk, det kanske inte är så bra? Eller? =P Iaf , hos Mikael blev det lite julklappsinslagning och ätning av godis. Sen bar det av till nästa person som drabbades av min väckningsrunda. Denna gången var det Björn. Den sjusovarn är inte lätt att väcka. Efter ett antal telefonsamtal och knackningar på dörren tog jag till mer drastiska metoder. Till slut vaknade Herr Sjusovare och resten av dagen spenderades sedan med honom. Ett par ärenden uträttades och det blev snack om allt mellan himmel o jord =D

Väl hemma blev det gröt, julgransklädning, skinkkokande och diverse annat julståhej.

Just det, Johan tittade förbi förut och visade sin nya fräscha bil. O vet du vad Johan den var verkligen snygg o inte söt som jag brukar säga ;)

Nej nu ska jag klistra dit julrimmen på paketen och sen kolla på 90210.

God jul i förskott eller vad man nu kan tänkas säga såhär dan före dopparedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0